Promoció Econòmica organitza una sessió informativa sobre la crisi adreçada a emprenedors i empreses

Última revisió 14-01-2020 15:36
22/11/2012

La Regidoria de Promoció Econòmica organitza una sessió informativa adreçada empreses i emprenedors amb el títol "Com dirigir i gestionar una Pime en aquests moments de crisi? Siguem optimistes i aprofitem les oportunitats", que tindrà lloc el 29 de novembre. L'objectiu de la regidoria és que aquesta acció sigui un punt de partida en la interacció amb les empreses i que l'any vinent es puguin celebrar més accions i activitats en aquesta línia.

La sessió informativa "Com dirigir i gestionar una PIME en aquests moments de crisi? Siguem optimistes i aprofitem les oportunitats!" anirà a càrrec de la Consultora Novotec Consultores S.A. i està adreçada a personal directiu, gerents i emprenedors/ores de pimes i microempreses, així com responsables d'àrees funcionals. Els objectius de la sessió són d'una banda donar recomanacions senzilles i pràctiques que puguin ser aplicades per les pimes i microempreses de manera immediata per reconduir la seva situació. Un altre dels objectius és compartir experiències de bones pràctiques de gestió aplicades per altres organitzacion i per altra banda, aquesta acció vol ser el punt de partida de la interacció entre empreses del municipi i la Regidoria de Promoció Econòmica. En aquest sentit, cal destacar que aquesta sessió informativa és la primera que organitza la regidoria per tirar endavant el Pla Operatiu d'interacció amb les empreses, elaborat aquest any.

La sessió tindrà lloc el proper 29 de novembre de 15:30 h a 19:30 h a la Sala Polivalent de l'Arxiu Municipal (carrer de Mar, 61-63). Per participar-hi cal confirmar assistència, adreçant-se a la Regidoria de Promoció Econòmica (Àrea de Serveis Personals: carrer Ramon Turró, 47. 3a. Porta, telèfon 93 7655680) o bé a través del correu electrònic promocioeconomica@ajmalgrat.cat. Aquesta sessió compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.