Serveis mínims en la recollida de residus

Última revisió 16-03-2020 16:10
16/03/2020

Per tal de garantir la continuïtat del servei de recollida domiciliària i comercial de residus durant tot el temps que duri la situació de crisi sanitària provocada pel COVID-19, es demana a la ciutadania:

 

 

  • Generar el mínim residu per tal d’evitar desplaçaments.
  • Dipositar els residus en el contenidor corresponent i evitar deixar les bosses fora del contenidor.
  • No treure mobles vells, trastos i andròmines.
  • Utilitzar el servei de deixalleria només si és estrictament imprescindible, en el cas d’usuaris industrial

Els serveis mínims que s’han definit són:
    
CONTENIDORS DE LA VIA PÚBLICA
•    Recollida fracció resta: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
•    Recollida fracció orgànica: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
•    Recollida fracció vidre: servei segons necessitats
•    Recollida fracció envasos i embalatges lleugers: dimarts / dissabte
•    Recollida fracció paper/cartró: dilluns / divendres

CONTENIDORS PORTA A PORTA COMERCIAL
•    Recollida fracció orgànica: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
•    Recollida fracció vidre: servei segons necessitats
•    Recollida fracció envasos i embalatges lleugers: divendres
•    Recollida fracció paper/cartró: dissabte

CONTENIDORS SERVEI DEL MERCAT SETMANAL
•    Servei anul•lat

SERVEI DE RECOLLIDA DE MOBLES VELLS I ANDÒMINES
•    Servei anul•lat

SERVEI DE NETEJA DE CONTENIDORS
•    Servei segons calendari previst


SERVEI D’INSPECCIÓ PER VALOR L’ESTAT DE LES ÀREES DE CONTENIDORS
•    Servei d’inspecció diari per tal de valorar la sortida dels camions abans de realitzar els serveis.


Si els establiments oberts i els usuaris tenen algun dubte o necessitat poden contactar per trucada a través del telèfon 93 765 31 51, per whatsapp 615 39 21 46 o a/e              inf-alumnet@hotmail.com 

Els serveis s’aniran redefinint segons necessitats.