Servei de teleassistència domiciliària

És un servei d’atenció a domicili que funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat remota, en forma de penjoll o braçalet, que permet estar connectat de forma permanent amb el centre d’atenció. Es complementa amb serveis com les Unitats Mòbils, els dispositius de seguretat o el reforç en el seguiment de les persones més fràgils.

Òrgan administratiu responsable: Regidoria d’Acció Social i Ciutadania

Serveix per garantir la seguretat i tranquil·litat de persones grans que poden estar en situació de risc per factors d’edat, fragilitat, soledat o dependència, detectant situacions d’emergència i donant resposta immediata a aquestes.

Qui el pot demanar?

Persones majors de 75 anys, que es troben en risc social per factors d'edat, fragilitat, manca d'autonomia funcional, especialment si són persones que viuen soles permanentment o durant gran part del dia i amb una escassa o nul·la xarxa social i/o familiar.

Quan es dóna resposta?

Un mes des de l'entrada de la documentació per registre. Atorgació servei quan hi hagi vacant

Quina documentació es lliura? Sol·licitud Teleassistència

Documentació necessària?

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any


Canals de tramitació

PresencialmentServeis a la PersonaCan Feliciano, s/n08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

Preu

Aquest servei té copagament segons el llindar econòmic de la persona usuària i amb un import màxim de 7,21€/mes

ÀMBITS TEMÀTICS

Serveis relacionats

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 01-04-2022 10:02