Comunicat de la Regidoria de Cultura sobre els actes de celebració de la Diada

Última revisió 12-12-2019 10:50
12/09/2019

La Regidoria de Cultura fa el següent comunicat en relació al desenvolupament dels actes de celebració de la Diada Nacional de Catalunya:

"Ahir vam celebrar la Diada Nacional de Catalunya. El mal temps no va permetre fer acte institucional davant de l'Ajuntament i es va traslladar al Centre Cultural. Un any més, vam comptar i gaudir amb la participació de la Coral Atzavara, dels cors de l'Aula Contrapunt i del Grup de Poesia de la Biblioteca. Tot seguit, es va iniciar la cercavila fins a Can Campassol amb les entitats, associacions i partits polítics que van voler fer una ofrena floral.

Els agraïm la seva participació en una Diada que és de tots els malgratencs i malgratenques, que és de tots els catalans i catalanes.

Lamentem que a la part final de l'acte associatiu membres d'una de les entitats, l'ANC, abandonessin l'escenari, després de llegir el seu manifest, adduint arguments que no s'adiuen a la veritat. Considerem una falta de respecte per totes les entitats allà representades que marxessin just abans del cant d'Els segadors, l'himne nacional de Catalunya.

Des de la Regidoria de Cultura volem agrair la col·laboració de tothom qui ha fet possible la celebració d'aquesta Diada".