El ple de l'Ajuntament va aprovar anit per unanimitat la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, un compromís amb la ciutadania per construir un govern local més transparent, analitzar el model d’atenció per millorar-lo i elaborar un sistema de seguiment i avaluació. Tots els grups municipals van votar a favor de la Carta de Serveis de l'OAC, que es va posar en marxa a l'estiu de 2018.
L'Ajuntament va sol·licitar del Catàleg de Serveis 2020 de la Diputació de Barcelona el recurs tècnic de Cartes i catàlegs de serveis per al desenvolupament, entre d’altres, de la Carta de Serveis per a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). De maig a novembre de 2020 s’ha rebut el suport de la Diputació per a definir la Carta de Serveis amb l’objectiu de contribuir a construir un govern local més transparent, avaluar el model d’atenció per millorar-lo, i elaborar un sistema de seguiment i avaluació. L'Oficina d'Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar la relació entre l'administració i el ciutadà, així com evitar desplaçaments del ciutadà dins l'Ajuntament.
Aquest document recull els serveis que es presta a la ciutadania i els estàndards de qualitat que l'administració es compromet a donar.
Els compromisos de qualitat, indicadors de mesura i mesures d'esmena davant d'incompliments són els següents:
Anualment es publicarà i es farà difusió de l’informe de seguiment de la Carta de serveis.