Convocatòria de beques de menjador escolar per al curs 2008-2009

Última revisió 14-01-2020 16:02
09/05/2008

La Regidoria d'Acció Social i Ciutadania informa que el proper dilluns 12 de maig s'obre el període de sol·licituds per als ajuts individuals de menjador escolar a famílies amb fills d'entre 3 i 16 anys que cursin segon cicle d'Educació Infantil, Educació Primària o Secundària Obligatòria. La presentació de sol·licituds s'allarga fins el 6 de juny.

Els requisits per sol·licitar l'ajut són els següents:

?Renda familiar per membre de la unitat de convivència igual o inferior a 3.518,59 ? /persona/any.
?Famílies que es trobin en situació social desfavorable acreditada per òrgans competents.
?Famílies que tinguin dificultats geogràfiques per accedir al centre escolar.

*Documentació a aportar per a les sol·licituds d'ajuts:

?Fotocòpia del DNI dels pares o tutors del menor.
?Fotocòpia que acrediti ingressos familiars del 2007 (nòmina, certificat de pensió, declaració jurada de ingressos,...) i fotocòpia del rebut del lloguer o la hipoteca de finals del 2007.
?Certificat de convivència lliurat per l'Ajuntament a nom de l'alumne beneficiari de l'ajut.
?En el cas de que l'alumne estigui escolaritzat en un centre per Resolució del Delegat territorial d'Educació de la Generalitat, caldrà aportar còpia de la resolució o document acreditatiu del Departament d'Educació.
?En cas de que hi hagin persones amb malalties cròniques greus o disminucions, fotocòpia del certificat de disminució o informe mèdic.
?En cas de famílies monoparentals, document legal que acrediti la situació (viudetat, separació,...)
?En cas de percepció de RMI, subsidi d'atur, o pensió no contributiva (invalidesa, jubilació) document que acrediti la percepció de la pensió.

Per a informació i presentar documentació cal dirigir-se a:
-Regidoria d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Malgrat de Mar al carrer de Ramon Turró, 47
93 765 56 80
L'horari és matins dimarts i dijous de 9 a 13 h i dimarts a la tarda de 15 a 20 h.

L'Ajuntament actua com a receptor de les sol·licituds, que posteriorment adreça al Consell Comarcal del Maresme, que és qui gestiona aquests ajuts. El Consell és qui efectuarà la baremació i el llistat dels ajuts atorgats.

Si cliqueu a sobre dels documents adjunts tindreu accés als documents que cal omplir i presentar per fer la sol·licitud.