Esperonen els comerciants a cuidar al màxim la seva imatge

Última revisió 14-01-2020 14:24
22/10/2013

La imatge ho és tot. I en un comerç, encara més. Des de la façana, l'aparador, els tendals, els rètols, la il·luminació, les targetes, les bosses, i un llarg etcètera, són elements bàsics que fan que un client entri o no en una botiga, i que compri o no. Aquest debat és el que s'ha obert aquest migdia al Centre Cultural a través de la primera sessió de treball organitzada per la Regidoria de Promoció Econòmica, que porta per títol "Com crear la imatge del nostre comerç", i en la qual hi particip

Aquesta formació consta de dues sessions, la primera la d'avui, i una segona, que es farà dijous. L'objectiu de les dues sessions és conscienciar als participants sobre la importància de la imatge per aconseguir èxit en un negoci, així com proporcionar eines i coneixements per millorar l'activitat emprenedora.

La regidoria ha organitzat la formació, que és gratuïta per a comerciants i persones emprenedores que tinguin un projecte empresarial, de 13:30 h a 16:30 h a la sala del Centre Cultural.

El contingut de la formació de les dues sessions és el següent:

Sessió 1

-Per què és tan important la imatge?
-Imatge exterior (façana, rètol, aparadors/expositors, col·locació del producte, il·luminació)
-Imatge interior (neteja, ordre, col·locació del producte, temperatura, ventilació, rètols i preus interiors, tiquet de compra, cartells de promoció i ofertes, bosses)

Sessió 2

-Imatge del personal (imatge física)
-Habilitat per explicar de manera atractiva les avantatges físiques i emocionals del producte.
-Mostrar el producte i manipular-lo correctament.
-"Cross selling" i "Up selling".
-Recerca.
-Intel·ligència emocional i empatia.