La diferenciació i la segmentació han de ser les línies estratègiques per dinamitzar el Comerç i el Turisme de Malgrat

Última revisió 14-01-2020 16:10
19/02/2007

El pla de dinamització del Turisme i el Comerç de Malgrat de Mar, presentat aquest migdia, aposta per la segmentació i la diferenciació de la destinació dins el mercat. Aquest estudi proposa per als propers 4 anys 88 accions per millorar la competitivitat i 31 per potenciar la promoció i creació de nous productes. El pla ha estat presentat a la sala de plens de l'Ajuntament per l'alcaldessa, Conxita Campoy, el regidora de Turisme i Comerç, Neus Serra, i el gerent de l'empresa Ati-Markefin, Josep

Les accions més immediates del pla de dinamització són la creació de comissions de treball de tots els sectors (allotjament, restauració i comerç) per treballar les actuacions de competitivitat i màrqueting i potenciar l'associacionisme. També es proposa ampliar els equipaments bàsics de les platges i promocionar-los, juntament amb aconseguir un increment de recursos i establir diferents sessions de treball.

L'objectiu en aquests moments és treballar per promocionar Malgrat com a destinació de Turisme Familiar (marca, aconseguida recentment) i fer una campanya important de difusió del Festival Internacional de Bandes de Música i Corals. Més a llarg termini, una de les propostes del pla és creació d'un nou producte de salut i "wellness", que conviuria amb un projecte de turisme de reunions i convencions. Això voldria dir la millora dels establiments turístics i dels serveis del propi municipi.

La regidora de Turisme i Comerç ha destacat el treball conjunt dels sectors privats i públics per a elaborar aquest pla de dinamització. Neus Serra també ha encoratjat el sector a treballar de valent per executar aquest pla. Per la seva part, l'alcaldessa també ha demanat al sector privat la seva implicació.

Si cliqueu a sobre del document podreu veure el document que resumeix aquest pla de dinamització.

Documents adjunts