Fan unes enquestes per copsar el grau de satisfacció i les mancances de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la Policia Local

Última revisió 14-01-2020 16:03
03/04/2008

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la Policia Local està realitzant enquestes perquè el ciutadà valori la qualitat del servei rebut. Aquesta prova pilot s'emmarca en el pla de qualitat i millora del servei del departament.

Amb l'objectiu de valorar la qualitat del servei de la Policia Local, s'estan fent enquestes anònimes, un cop ha estat atès qualsevol ciutadà a les dependències de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la caserna de la Policia Local de Malgrat. Aquesta enquesta es fa a través d'unes butlletes estandaritzades. L'enquesta demana valoració en relació a:

-l'atenció personal rebuda
-temps d'espera
-resolució de la demanda
-confiança tramesa pel servei de policia rebut
-professionalitat de l'atenció
-instal·lacions/dependències utilitzades
-informació rebuda

Aquests ítems es valoren amb la següent puntuació: 1 molt dolenta, 2 dolenta, 3 regular, 4 bona i 5 molt bona.

També es demanen altres dades significatives com són l'edat, nacionalitat, residència a Malgrat de Mar, segona residència a Malgrat de Mar o bé si es tracta de persona que treballa a Malgrat, visitant o turista.

Aquestes valoracions són buidades i permetran establir quin és el grau de satisfacció del ciutadà del servei de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la Policia Local. Amb els resultats a la mà, s'iniciarà el cicle de millora contínua que consisteix a un cop detectades les mancances i els serveis deficients o a millorar, posar el remei tant pel que fa a mitjans materials com a recursos humans per tal de millorar el nivell de satisfacció del ciutadà.

Si cliqueu a sobre del document adjunt tindreu accés a l'enquesta.

Documents adjunts