La Regidoria de Comerç ha reformulat la 'Shopping night' amb canvi de nom, de format i d'horaris. La festa del comerç i la moda, que se celebra cada mes de maig des de fa onze anys, passa a dir-se 'Malgrat Shopping' i tindrà lloc el pròxim dissabte 24 de maig. La idea és allargar l'esdeveniment durant tot el dia i no concentrar-ho a la nit. D'aquesta manera, al llarg del matí i de la tarda, hi haurà un ampli ventall de tallers de tendències i la desfilada començarà a dos quarts de set de la tarda a Can Campassol. També hi haurà l'espai gastronòmic a les Peixateries Velles.
La Regidoria de Comerç ha volgut canviar el format, bàsicament nocturn, que ha tingut la 'Shopping' durant deu anys i allargar l'esdeveniment des de primera hora del matí amb moltes i diverses activitats relacionades amb el comerç malgratenc.
La segona tinenta d'alcaldessa i regidora de Comerç, Carme Ponsa, ha explicat que els canvis d'aquesta onzena edició venen per la voluntat de reforçar la 'Shopping' per donar visibilitat als comerços locals al llarg de tot el dia i no concentrar-se en la franja nocturna com fins ara. "Estem promocionant el nostre comerç local, per tant, el que volem és que durant tot el dia els visitants participin en les activitats que hem preparat a diferents espais del poble i alhora passegin per l'eix comercial", ha destacat Carme Ponsa.
La 'Shopping' d'enguany començarà ben d'hora a les 9 h amb una masterclass de zumba amb Diego Pérez del Gymnos a la plaça Anselm Clavé, a les 10 h a la qual hi haurà un taller sobre higiene dental infantil a càrrec de la clínia Rocha Dental a la Biblioteca La Cooperativa, a les 10: 45 h es farà un sobre com ondular-se els cabells amb un mocador amb Patrícia Veiga, un per fer articles personalitzats amb Calcomania a la Biblioteca La Cooperativa i un d'ungles i moda a les 11:30 h a l'Arxiu Municipal.
A les 11:30 h Laura Pérez de Trady's parlarà de celiaquia i com cuinar sense gluten a la Biblioteca La Cooperativa; a les 12:30 h Carol Amate i Marta Pozo tractaran sobre tendències de moda d'aquesta primavera i estiu en una xerrada a la Biblioteca La Cooperativa.
Maria Nicolau oferirà un taller, que porta per títol La cuina i Malgrat: Una forma de ser en el paisatge a les 12:30 h a l'Arxiu Municipal; a les 11:30 h a la botiga Calcetes i Mitjons es farà un taller per troba la talla de sostenidor amb Laura Villaret; davant de la Llibreria Montalt des de les 11 h i fins a les 13 h hi haurà Frases a l'atzar, i davant del Centre Cultural hi haurà un photo call a càrrec de Tocs Florals.
A la tarda, hi haurà un taller de ram floral a càrrec de Flors i Violes a partir de les 17 h a la plaça de l'Església i un taller de tast de vi a les Peixateries Velles a càrrec de Cavavi. Durant el matí i la tarda, la Joieria Mora farà flaix de moda i la Blanco una activitat amb una nova marca i el sorteig d'una joia.
La desfilada de moda, que sempre es feia quan es feia quan el dia es feia fosc, s'avança fins a les 18:30 h i es manté a la passarel·la que es munta al Parc de Can Campassol.
El 'Malgrat Shopping' manté l'oferta gastronòmica a les Peixateries Velles i l'amplia també al migdia, a més, de la tarda-vespre que ja es feia en les últimes edicions.