El Maresme ja disposa d'Oficina Comarcal d'Informació i Atenció al Consumidor (OCIC). L'ha posat en funcionament el Consell Comarcal del Maresme amb el suport de l'Agència Catalana de Consum i té com a principal objectiu atendre les peticions i consultes dels ciutadans que resideixen en municipis de la comarca que no disposen d'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), entre ells Malgrat de Mar.
Dels 30 municipis de la comarca, només tenen OMIC 10: Calella, Canet de Mar, Mataró, Montgat, Pineda de Mar, Premià de Dalt, Premià de Mar, El Masnou, Tordera i Vilassar de Mar. El que representa que el 33% del total de la població del Maresme no disposava fins ara d'una oficina permanent per poder informar-se dels seus drets com a consumidor o per poder tramitar les seves consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d'arbitratge.
><br> L'OCIC del Maresme es troba situada en les noves instal·lacions del Consell Comarcal (entrada per Avinguda Maresme cantonada Jaume Recoder de Mataró) i atendrà els consumidors de dilluns a divendres de 9h a 14h.
><br>
><br> Font: Gabinet de Comunicació Consell Comarcal del Maresme
><br>
><br>
><br>Per a més informació: Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC)
><br
><br> Formulari de consulta a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor
><br