Registre de representacions i apoderaments

El Registre Electrònic d’Apoderaments, permet fer constar les representacions que els ciutadans, professionals i empreses atorguen a tercers per actuar en el seu nom davant de les Administracions Públiques.

Òrgan administratiu responsable: Secretaria

 

Quins poders puc atorgar:

  • Un poder general perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
  • Un poder perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant en qualsevol actuació administrativa davant d’un únic organisme concret.
  • Un poder perquè l’apoderat pugui actuar en nom del poderdant únicament per efectuar tràmits en concret.

 

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona que ostenta la titularitat del poder a delegar.

Documentació necessària?

 Document identificatiu de la persona delegant (DNI, NIE o passaport)

 En cas que es vulgui atorgar la representació d'una persona jurídica: document justificatiu on s'indiqui que n'ostenta la titularitat (escriptura, acta de constitució...)



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'atenció a l'usuari (OAC)Carrer Carme, 3008380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

Preu

Gratuït

ÀMBITS TEMÀTICS

Serveis relacionats

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-02-2021 13:46