L'Ajuntament trasllada alguns serveis per les obres de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà

Última revisió 12-12-2019 23:10
24/01/2018

Alguns serveis de l'Ajuntament, com el registre, el padró, el cadastre i els serveis econòmics, s'oferiran a partir de dilluns vinent al local que hi ha just a davant de la casa consistorial, al carrer del Carme. Aquests serveis, ubicats ara a la planta baixa de l'Ajuntament, es traslladaran durant aquest cap de setmana perquè puguin començar les obres per fer l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. Les obres duraran 3 mesos i posar en marxa l'OAC costarà 50.000 euros. El govern municipal preveu inaugur

Des de dilluns i durant uns 3 mesos, alguns dels serveis que l'Ajuntament ofereix al ciutadà restaran ubicats en un nou emplaçament: el local que hi ha just a davant de la casa consistorial al carrer del Carme i que havia estat una notaria. Aquests serveis són el registre, el padró, el cadastre i gestions dels Serveis Econòmics com autoliquidacions de taxes o la informació tributària. El trasllat d'aquests departaments de l'Ajuntament s'iniciarà divendres a les 15 h i es preveu s'acabi dissabte amb la instal·lació de l'equipament informàtic. Tot i aquests canvis, el consistori continuarà obrint a les tardes els dimarts i els dijous, com fins ara.


A partir del 3 de febrer, però, l'Ajuntament restarà tancat al públic els dissabtes al matí. Els ciutadans que necessitin fer ús del registre municipal els dissabte, podran fer la gestió a la caserna de la Policia Local al carrer del doctor Alexander Fleming de 9 h a 13:30 h.