La Festa dels Tres Tombs, el pròxim 27 de gener

Dimarts, 15 de gener de 2019
La tradicional Festa dels Tres Tombs d'enguany tindrà lloc el pròxim 27 de gener. Hi haurà passejada de cavalls i cercavila amb la geganta Rita, la benedicció i també la mostra d'animals.

La celebració començarà a les 10:30 h amb la passejada de cavalls i la cercavila amb la geganta Rita des dels terrenys de l'antic camp de futbol fins la plaça de l'Església. L'ofici del diumenge serà a les 11 h i un cop acabat, a les 11:45 h, es farà la benedicció dels animals a càrrec del mossèn de Malgrat de Mar, Salvador Gras, i els tradicionals Tres Tombs.

Paral·lelament, durant el matí de 10 h a 12 h, es farà la mostra d'animals al carrer de Mar.

La festa de Sant Antoni Abat està organitzada per la Regidoria de Cultura i la porta a terme el Centre Lúdic i Educatiu Tastaolletes. La festa compta amb la col·laboració de la Colla de Geganters de Malgrat de Mar i de la Cooperativa Agrícola Progrés-Garbí.
Darrera actualització: 12.12.2019 | 10:51