L'administració electrònica no estarà operativa de les 17 h del 5 d'abril fins a les 7 h del dia 8

Última revisió 27-03-2024 12:06
27/03/2024

El consorci Administració Oberta de Catalunya (OAC) informa que ha de fer tasques de manteniment de la seva plataforma informàtica, a través de la qual es poden fer els tràmits electrònicament amb l'Ajuntament de Malgrat de Mar i amb altres administracions. Per això, l'administració electrònica no funcionarà des de les 17 h del divendres 5 d'abril i fins a les 7 h del dia 8. 

Durant les tasques de manteniment no es podrà presentar de manera telemàtica a través de la web de l'Ajuntament de Malgrat de Mar instàncies ni factures, tampoc es podrà accedir a les notificacions electròniques ni visualitzar el contingut del taulell d'anuncis.

El consorci fa un canvi d'infraestructura per una de més potent, flexible, escalable i segura, necessària per fer front als creixements superiors al 10% anuals dels serveis que presta.

Els serveis generals afectats segons l'AOC són els següents:

Parcialment:

  • idCAT Certificat (emissions de certificats idCAT des de les Entitats de Registre)
  • idCAT Mòbil (altes online) 
  • Plataforma de Serveis de Contractació Pública (accés d’ens locals i universitats via integració i a través d’EACAT)
  • Registre Públic de Contractes (accés d’ens locals i universitats via integració i a través d’EACAT)
  • e-LICITA (registre d’ofertes via MUX)

Totalment:

  • e-VALISA
  • e-NOTUM
  • e-TAULER 
  • e-TRAM i FUE
  • e-FACT
  • EACAT
  • CÒPIA
  • Registre Unificat (MUX)
  • Transparència i SEU-e
  • Via Oberta
  • Portasignatures
  • ERES
  • Representa
  • El meu Espai