La festa major de Sant Roc enceta avui el programa d'actes. El pregó de l'Esport Ciclista Malgrat, que enguany fa 50 anys, donarà el tret de sortida oficial a la festa major. Avui també hi haurà la Festa Holi, L'Hora del Conte, el Sopar Popular, ball i el Correfoc infantil.
L'Esport Ciclista Malgrat és l'encarregat enguany d'obrir la festa major de Sant Roc. L'entitat, que aquest 2025 celebra mig segle d'història, farà el pregó a les deu de la nit al Parc Francesc Macià, que donarà pas a ball amb el Grup Liberty.
Aquesta tarda, a les sis, començaran els actes de festa major amb la Festa Holi, organitzada per l'Associació de Patinatge Artístic de Malgrat a la plaça Xesco Boix.
A dos quarts de set de la tarda, començarà el correfoc infantil de la Colla de Diables Ratpenatsinfernals amb la tabalada des de la plaça Josep Anselm Clavé fins a les Peixateries Velles. El correfoc s'iniciarà a les set de la tarda a les Peixateries i comptarà amb la presència de les colles Socarrimats d'Arenys de Mar i Diables de Sant Boi.
A les set de la tarda, es farà L'Hora del Conte per a la mainada a la Biblioteca La Cooperativa amb "Gegants!" d'El Cep i la Nansa.
Al Parc Francesc Macià, a partir de les 20 h hi haurà el Sopar Popular, organitzat per la Comissió de Festes amb la col·laboració de Xarxa d'Iniciatives Pinedenques (XIP) de Pineda de Mar.
Consulta aquí sota el programa d'actes de la festa major de Sant Roc.