Les línies bàsiques d’actuació de la Regidoria de Serveis Informàtics són :
1. Millora dels serveis informàtics interns de l’Ajuntament en tot el referent a xarxa interna entre les diferents dependències, maquinària i programari. L’objectiu és proporcionar totes les eines necessàries als diferents llocs de treball per tal de fer més eficient la seva tasca diària a través de les següents actuacions:
- Manteniment i compra d’equipament informàtic a nivell d’usuari com de servidors en funció de les necessitats de les àrees.
- Manteniment de la telefonia de l’Ajuntament tant a nivell de fixa com mòbil.
- Gestió de la xarxa interna de totes les dependències municipals i de la connexió entre elles.
- Manteniment i implantació de les aplicacions informàtiques de gestió dels diferents departaments de l’Ajuntament.
- Manteniment i adequació de la telefonia fixa i mòbil a les necessitats dels treballadors.
- Suport i assistència a les incidències informàtiques en totes les àreas de l’Ajuntament.
- Formació en aplicacions informàtiques i en ús de les tecnologies d’informació en general.
2. Modernització de la gestió administrativa i la comunicació amb el ciutadà a través de l’administració electrònica. L’objectiu és millorar la seva eficiència i facilitar l’atenció i la comunicació als ciutadans. Per aconseguir aquest objectiu, s’està duent a terme diferents actuacions:
- Adequació dels circuits interns d’informació per agilitzar la comunicació amb el ciutadà.
- Adequació dels tràmits on-line disponibles a la web municipal per adequar-los a les necessitats del ciutadà.
- Manteniment de la plana web amb continguts actualitzats.
- Implantació de polítiques de seguretat per vetllar per l’ús correcte de la informació del ciutadà.