Òrgan administratiu responsable: Alcalde
Quina documentació es lliura?
Notificació de la resolució, atorgant o denegant l’autorització sanitària.
Documentació a aportar:
a) Autorització inicial:
a.1) Establiments de nova obertura (sense llicència o comunicació prèvia):
(Hauran de presentar la documentació que s’indica en aquest apartat i la del punt a.2)
- Documentació tècnica: Memòria, plànols de situació i emplaçament, plànols en planta i alçat que representin el que es pretén realitzar, indicant les diferents dependències del local, la maquinària, i també la distribució en planta de portes, comunicacions, etc. a escala 1:50 o 1:100 (segons model)
- Declaració responsable del compliment de la normativa d'aplicació (segons model)
a.2) Establiments existents amb llicència o comunicació prèvia (Només hauran d’aportar la documentació indicada en aquest apartat) :
- Memòria descriptiva de l’activitat i les instal·lacions que inclogui com a mínim les dades del model de memòria annex que correspongui. (segons model)
- Plànol de l’establiment, a escala i acotat, incloent la situació de superfícies de treball, equipaments, autoclau, lliteres de treball, punts d’aigua, rentamans...
- Fotocòpia del contracte amb l' Empresa Gestió de Residus i full d'alta com a generador de residus.
- Fotocòpia de: full del consentiment informat, full del document acreditatiu dels serveis realitzats i full on es registra el control de l'activitat, el producte i el lot utilitzat per a cada usuari.
- Document que reculli els procediments de neteja i desinfecció de les instal•lacions així com la freqüència amb què es fan.
- Document que reculli els procediments de neteja, desinfecció i esterilització del material.
- Document que reculli la descripció de les tècniques de validació dels sistemes d’esterilització, així com la freqüència amb que es fa cada tipus de control (físic, químic i biològic)
- Document que reculli el registre dels controls que es faran del procés d'esterilització.
b) Ampliació o canvi d’instal·lacions o activitat
- Memòria descriptiva de les noves instal·lacions i/o de l’activitat que inclogui com a mínim les dades del model de memòria annex. Si s’han produït canvis en les instal·lacions, croquis o plànol de l’establiment, incloent la situació de superfícies de treball, equipaments, autoclau, lliteres de treball, punts d’aigua, rentamans...
Tres mesos com a màxim. Si no es resol en aquest termini opera el silenci administratiu negatiu.