Òrgan administratiu responsable: Policia Local
Si hi ha constància de l’atestat, els enviarem la referència per fer l’ingrés de la taxa corresponent que haurà d’aportar per tal d’obtenir l’informe. Si l’atestat s’ha tramés al jutjat, l’interessat haurà de fer les gestions oportunes amb aquest organisme.
Passos a seguir per demanar l’informe:
- Persona o empresa sol·licitant: presentarà una instància al registre d’entrada de l’ajuntament demanant que es consulti a la base de dades de la Policia Local si existeix o no un accident de trànsit amb les dades que ens facilitin.
- Policia Local (accident de trànsit inexistent): comunicarà per correu electrònic que la Policia Local no emetrà un informe tècnic per la inexistència de l’accident de trànsit, per ser un incident de responsabilitat patrimonial o per ser un atestat judicial.
- Policia Local (accident existent): enviarà, a la persona o entitat sol·licitant, una carta de pagament amb l'import de les taxes municipals a liquidar.
- Persona o empresa sol·licitant: realitzarà el pagament de les taxes abans que finalitzi la data límit indicada a la carta de pagament, fent servir el seu codi de barres i per qualsevol de les següents vies:
- En persona, a una de les entitats financeres col·laboradores.
- En els caixers automàtics, a una de les entitats financeres col·laboradores.
- Amb la banca digital de les entitats financeres col·laboradores, que són:
- La Caixa - Servicaixa
- BBVA
- Banc Sabadell
- Policia Local (taxes pagades): enviarà l’informe tècnic de l’accident de trànsit sol·licitat.
Qualsevol persona física o jurídica implicada en l'accident de trànsit que es demana.