Ple extraordinari, aquest dijous

Última revisió 12-12-2019 23:13
27/02/2017

El ple de l'Ajuntament celebra aquest dijous 2 de març a les 19 h del vespre una sessió extraordinària.

1.- Aprovació de l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 17 de gener de 2017 i de les actes de les dos sessions extraordinàries celebrades el dia 1 de febrer de 2017.

2.- Determinació de la periodicitat de les sessions ordinàries de la Junta de Portaveus Municipal.

3.- Presa de raó del decret 232/2017, de cessaments i revocació de delegacions.

4.- Presa de raó del decret 252/2017 de nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i de la periodicitat de les seves sessions.

5..- Presa de raó del decret 251/2017, del nomenament de Tinents/es d'Alcaldia.

6..- Presa de raó del decret 268/2017, de delegacions de carteres als/a les regidord/es de l'equip de govern i del decret 434/2017, de correcció d'errades.

7.- Presa de raó del decret 256/2017, de delegacions de les atribucions de l'Alcaldia en la Junta de Govern Local.

8.- Modificació presidència i composició de la Comissió Informativa Directorial.

9. - Presa de raó de la delegació de la presidència i vicepresidencia del Consell Municipal de Medi Ambient i Sostenibilitat.

10.- Presa de raó de la delegació de la presidencia i vicepresidència del Consell Municipal de Cooperació Internacional i Solidaritat.

11.- Nomenament de membres que han de formar part de la Mancomunitat de l'Alt Maresme per a la gestió dels residus sòlids urbans i del medi ambient.

12.- Nomenament de membres d'aquesta Corporació que ha de formar part dels següents òrgans:

- Ponència Tècnica d'Activitats i Medi Ambient.

- Comissió tècnica del contracte de gestió del servei d'abastament d'aigua.

- Comissió de Seguiment del contracte de gestió del Server públic per a l'explotació del complex esportiu.

- Comissió negociadora del pacte de condicions laborals i conveni col·lectiu.

- Comissió Paritària d'Interpretació i Seguiment.

- Comitè de Seguretat i Salut.

- Comissió de valoració de llocs de treball.

- Comissió d'estudi i aplicació de la carrera administrativa.

- Comissió municipal de delimitació.

- Comissió de seguiment del projecte del barri del Castell.

- Comitè de valoració del projecte del barri del Castell.

- Comitè de gestió de la platja.

- Comissió de coordinació de l'Àrea Territori i Sostenibilitat i l'Àrea Seguretat Ciutadana.

- Comissió tècnica de Seguiment del contracte de recollida de residus.

- Comissió municipal d'Administració Electrònica

13.- Nomenament de membres de la Corporació que han de formar part de les següents institucions:

- Consorci pel tractament de Residus Sòlids Urbans

- Consorci de Promoció Turística

- Consorci de Comunicació Local

- Consorci del Govern territorial de Salut Alt Maresme - Selva Marítima

- Agrupació de Defensa Forestal

- Agència de Promoció Turística

- Localret

- Xarxa de Mercats Municipals

- Xarxa de ciutats i pobles cap a la sostenibilitat

- Xarxa eco epidemiològica a la mediterrània occidental

- Xarxa local de consum

- Entitat Urbanística de Manteniment i Conservació "Ciutat Jardí"

- Agrupació de Municipis titulars del servei de transport urbà de la regió metropolitana de Barcelona (AMTU)

- Fons Català de Cooperació

- Comissions de garanties d'admissió (Departament d'Ensenyament)

14.- Designació de representants a la comissió de seguiment i al comitè de valoració del projecte integral del barri del Castell

15.- Designa de la representació de la Corporació als Consells Escolars del centres educatius del municipi, i consell de participació de la llar d'infants municipal.

16.- Designa de membres de la Corporació en el Consell Escolar municipal- Consell educatiu de Malgrat de Mar i presa de raó de la seva presidència.

17.- Nomenament de representant de l'Ajuntament de Malgrat de Mar a les Fundacions Privades Aspronis i El Vilar, així com en el Consell de participació de la Residència nazaret, i en qualsevol d'altres que es constitueixi en el municipi en el marc del Decret 202/2009, de 22 de desembre, d'òrgans de participació i coordinació del Sistema Català de serveis socials.

18.- Determinació de les dedicacions, règim retributiu i d'assistències dels regidors.

19.- Revocació de certes atribucions del Ple a favor de la Junta de Govern Local.