El ple de l'Ajuntament celebra aquest dijous 2 de març a les 19 h del vespre una sessió extraordinària.
1.- Aprovació de l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 17 de gener de 2017 i de les actes de les dos sessions extraordinàries celebrades el dia 1 de febrer de 2017.
2.- Determinació de la periodicitat de les sessions ordinàries de la Junta de Portaveus Municipal.
3.- Presa de raó del decret 232/2017, de cessaments i revocació de delegacions.
4.- Presa de raó del decret 252/2017 de nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i de la periodicitat de les seves sessions.
5..- Presa de raó del decret 251/2017, del nomenament de Tinents/es d'Alcaldia.
6..- Presa de raó del decret 268/2017, de delegacions de carteres als/a les regidord/es de l'equip de govern i del decret 434/2017, de correcció d'errades.
7.- Presa de raó del decret 256/2017, de delegacions de les atribucions de l'Alcaldia en la Junta de Govern Local.
8.- Modificació presidència i composició de la Comissió Informativa Directorial.
9. - Presa de raó de la delegació de la presidència i vicepresidencia del Consell Municipal de Medi Ambient i Sostenibilitat.
10.- Presa de raó de la delegació de la presidencia i vicepresidència del Consell Municipal de Cooperació Internacional i Solidaritat.
11.- Nomenament de membres que han de formar part de la Mancomunitat de l'Alt Maresme per a la gestió dels residus sòlids urbans i del medi ambient.
12.- Nomenament de membres d'aquesta Corporació que ha de formar part dels següents òrgans:
- Ponència Tècnica d'Activitats i Medi Ambient.
- Comissió tècnica del contracte de gestió del servei d'abastament d'aigua.
- Comissió de Seguiment del contracte de gestió del Server públic per a l'explotació del complex esportiu.
- Comissió negociadora del pacte de condicions laborals i conveni col·lectiu.
- Comissió Paritària d'Interpretació i Seguiment.
- Comitè de Seguretat i Salut.
- Comissió de valoració de llocs de treball.
- Comissió d'estudi i aplicació de la carrera administrativa.
- Comissió municipal de delimitació.
- Comissió de seguiment del projecte del barri del Castell.
- Comitè de valoració del projecte del barri del Castell.
- Comitè de gestió de la platja.
- Comissió de coordinació de l'Àrea Territori i Sostenibilitat i l'Àrea Seguretat Ciutadana.
- Comissió tècnica de Seguiment del contracte de recollida de residus.
- Comissió municipal d'Administració Electrònica
13.- Nomenament de membres de la Corporació que han de formar part de les següents institucions:
- Consorci pel tractament de Residus Sòlids Urbans
- Consorci de Promoció Turística
- Consorci de Comunicació Local
- Consorci del Govern territorial de Salut Alt Maresme - Selva Marítima
- Agrupació de Defensa Forestal
- Agència de Promoció Turística
- Localret
- Xarxa de Mercats Municipals
- Xarxa de ciutats i pobles cap a la sostenibilitat
- Xarxa eco epidemiològica a la mediterrània occidental
- Xarxa local de consum
- Entitat Urbanística de Manteniment i Conservació "Ciutat Jardí"
- Agrupació de Municipis titulars del servei de transport urbà de la regió metropolitana de Barcelona (AMTU)
- Fons Català de Cooperació
- Comissions de garanties d'admissió (Departament d'Ensenyament)
14.- Designació de representants a la comissió de seguiment i al comitè de valoració del projecte integral del barri del Castell
15.- Designa de la representació de la Corporació als Consells Escolars del centres educatius del municipi, i consell de participació de la llar d'infants municipal.
16.- Designa de membres de la Corporació en el Consell Escolar municipal- Consell educatiu de Malgrat de Mar i presa de raó de la seva presidència.
17.- Nomenament de representant de l'Ajuntament de Malgrat de Mar a les Fundacions Privades Aspronis i El Vilar, així com en el Consell de participació de la Residència nazaret, i en qualsevol d'altres que es constitueixi en el municipi en el marc del Decret 202/2009, de 22 de desembre, d'òrgans de participació i coordinació del Sistema Català de serveis socials.
18.- Determinació de les dedicacions, règim retributiu i d'assistències dels regidors.
19.- Revocació de certes atribucions del Ple a favor de la Junta de Govern Local.