El carrer Mossèn Fèlix Paradeda, tallat durant dos mesos a partir de demà per obres

Última revisió 14-10-2025 13:21
14/10/2025

El carrer Mossèn Fèlix Paradeda restarà tallat al trànsit de vehicles a partir de demà dimecres i durant dos mesos per obres. Els treballs consistiran a substituir la xarxa del clavegueram, que està molt malmesa. Mentre duri l'obra, l'accés al centre del municipi per als vehicles es farà per l'avinguda de Tarragona, el carrer Pintor Fortuny i avinguda Bon Pastor.

 

Les obres per renovar la xaxa de clavegueram del tram del carrer Mossèn Fèlix Paradeda, entre l'avinguda Tarragona i el carrer Joan Maragall, comencen demà dimecres.

Aquesta canonada està molt malmesa, té risc de colapse i podria provocar esfondrament de part de la calçada. Per això, es substituirà per un tub nou de 400 mil·límetres de diàmetre exterior i 149,14 metres de llarg. 

El cost de les obres és de 78.878,13 euros i es calcula que s'allarguin un dos mesos, aproximadament. 


Canvis en la circulació de vehicles 

Les obres obligaran a tallar el carrer Mossèn Fèlix Paradeda durant dos mesos a partir de les set del matí de demà dimecres. No s'hi podrà circular ni aparcar. 

El tram de l'avinguda Tarragona, comprès entre Mossèn Fèlix Paradeda i avinguda Verge de Montserrat canviarà de sentit de circulació per permetre als vehicles accedir al centre del municipi. 

 

 

Imatge d'aquest migdia del carrer Mossèn Fèlix Paradeda. Foto: AjMalgrat.
Imatge d'aquest migdia del carrer Mossèn Fèlix Paradeda. Foto: AjMalgrat.