El govern municipal, format per JXM, ERC, PDeCAT i CUP, va aprovar dimarts en Junta de Govern Local modificar l'Oferta Pública de Contractació, substituint la plaça de director de l'Àrea de Serveis Territorials per la d'enginyer.
La Junta de Govern Local també va adjudicar el subministrament dels uniformes per a la plantilla de la Policia Local durant les anualitats 2017 i 2018 per la totalitat dels set lots consistent en polos, samarretes, protecció motorista per l'esquena, entre altre equipament amb una despesa de 19.811,38 euros IVA inclòs per a l'adquisició del següent material per l'anualitat 2017.
També es va aprovar el padró de l'Impost sobre Béns Immobles de Naturalesa Urbana per a l'exercici 2017, pels imports següents:
Valor cadastral | 825.496.570,02 | euros |
Base liquidable | 815.068.491,23 | euros |
Quota íntegra | 6.504.246,56 | euros |
Import bonificacions | 17.706,67 | euros |
Quota líquida | 6.486.539,89 | euros |
D'altra part, també es va aprovar l'informe del Cap de la Unitat de Tir i Armament de la Policia Local de Malgrat de Mar sobre el nombre de funcionaris dels cossos de Policia Local de Calella, de Santa Susanna, de Pineda de Mar i d'Arenys de Mar que durant el primer trimestre de 2017 han fet ús de la galeria de tir de la Policia Local de Malgrat de Mar que inclou la següent facturació:
La Junta de Govern Local també va donar llum a diverses factures emeses per l'Ajuntament a diversos gestors de residus, pel manteniment de les plaques fotovoltaiques, per la cessió d'ús de la finca del carrer de Mar, 61 i per la venda d'energia elèctrica produïda per les plaques solars que suposen uns ingressos de 30.596,92 euros.