El comitè de govern -que és l'òrgan de debat i consens creat pel nou govern- ha decidit estudiar la possibilitat d'ampliar el nombre de places per al Casal Municipal d'Estiu. Aquesta decisió ve donada pel fet que l'any passat es van inscriure més nens i nenes que places disponibles. Ahir la Junta de Govern Local va aprovar les bases per a la selecció d'un director o directora i d'un coordinador o coordinadora per al Casal d'Estiu d'enguany.
L'Ajuntament ha posat en funcionament l'organització del Casal Municipal d'Estiu 2017. Ahir es van aprovar les bases per a la selecció d'un director o directora per a un termini de 5 mesos i mig de feina i d'un coordinador o coordinadora per a 4 mesos. El termini per presentar les sol·licituds és del 27 de febrer al 10 de març (ambdós inclosos). Les bases es publicaran en el tauler electrònic de l'Ajuntament, a l'Àrea de Serveis Personals, al Portal de Transparència i al web municipal ajmalgrat.cat. Posteriorment, tindrà lloc la contractació de monitors i monitores titulats i en pràctiques, en funció dels nens i nenes inscrits. El Comitè de govern ha decidit estudiar la possibilitat d'ampliar el nombre de places d'infants ofertades per al Casal d'Estiu ja que molts anys el número d'inscrits ha estat superior a les places disponibles.
A la Junta de Govern Local d'ahir es va aprovar la contractació d'un arquitecte tècnic per portar a terme la coordinació de la seguretat i la salut de les obres incloses per a l'arranjament de la plaça de sobre dels Bombers amb un cost de 598,95 (IVA inclòs).
Per altra part, la Junta també va donar llum verd a diferents convenis de col·laboració entre l'Ajuntament i diverses entitats del poble perquè aquestes puguin gaudir dels equipaments i espais públics. Aquests convenis estableixen una sèrie de drets i deures recíprocs en l'ús dels equipaments, com per exemple que l'Ajuntament es compromet a contractar l'assegurança per responsabilitat civil dels espais i les entitats es comprometen a tenir cura dels equipaments públics.