La Biblioteca La Cooperativa s'afegeix aquesta tardor al cicle "Música a fons", un programa de difusió musical de la Xarxa de Biblioteques Municipals. La temàtica triada és la influència de la música en la publicitat i divendres hi haurà la primera xerrada que porta per títol "Com ha evolucionat la música de la publicitat des dels anys cinquanta del segle passat fins als nostres dies" a càrrec de Jaume Badrenas.
Música a fons és un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals per aprofundir en la música de la mà d’experts i amb sessions que combinaran la teòrica amb la pràctica i la participació.
Aquest mes d'octubre, la Biblioteca La Cooperativa acollirà tres sessions del cicle de música i publicitat. La primera serà aquest divendres i porta per títol Com ha evolucionat la música de la publicitat des dels anys cinquanta del segle passat fins als nostres dies, que oferirà Jaume Badrenas a partir de les 19 h.
El dimarts 10 d'octubre es farà un taller sota el títol Fem de productors musicals. Fem música per a un anunci a càrrec d'Isidre Palmada a partir de les 18 h. Per participar cal tenir més de setze anys i fer una inscripció prèvia a la mateixa biblioteca.
La Biblioteca La Cooperativa té programada per al 27 d'octubre una tercera activitat de Música a fons amb una xerrada per parlar de Com és d'important la música per als publicitaris? a càrrec de Jaume Badrenas a partir de les 19 h.