L'Ajuntament ha contractat tres dones que estaven en situació d'atur a través de subvencions atorgades pel Servei d'Ocupació de Catalunya i el Ministeri de Treball i Economia Social. Les noves incorporacions han començat a treballar avui en els departaments de Medi Ambient, Acció Social i Qualitat de Vida.
L’Ajuntament de Malgrat de Mar té l'objectiu millorar l’ocupabilitat, les competències i les aptituds de les tres persones contractades, mitjançant l'adquisició d'experiència laboral en un entorn real de treball, l'adquisició de competències transversals que demana el mercat de treball actual i gràcies a l'acompanyament integral i transversal de les persones contractades.
Una de les persones contractades és tècnica en gestió de residus, que treballarà durant 12 mesos a jornada completa dins del Programa Treball i Formació de l'Agència de Residus de Catalunya; una altra és administrativa de suport a Serveis Socials, que treballarà durant 12 mesos a jornada completa dins del Programa Treball i Formació DONA amb l’objectiu de millorar la gestió administrativa i documental en tràmits vinculats a l’atenció a les persones, i una dinamitzadora comunitària, que treballarà durant 8 mesos a jornada completa dins del Programa Treball als barris, amb l'objectiu de realitzar la dinamització comunitària dels barris amb especial atenció als temes d’Igualtat, LGTBIQ+, Participació ciutadana, Joventut, Gent Gran i Solidaritat.
L'alcaldessa, Sònia Viñolas, ha donat la benvinguda a les tres noves treballadores municipals aquest matí.