L'Ajuntament i la resta de dependències municipals restaran tancades al públic però s'hi podrà contactar per telèfon i e-mail

Última revisió 13-03-2020 15:27
13/03/2020

Noves mesures preses pel Comitè d’Avaluació i Seguiment del Coronavirus, integrat per l’equip de govern i els responsables tècnics dels diferents departaments:

 

  • Oficines d’atenció ciutadana (OAC) (Ajuntament, Serveis Personals, Centre Cívic, Policia Local): les instàncies es presentaran mitjançant el registre d’entrada telemàtic, a través del web https://www.ajmalgrat.cat/tramits-i-gestions i les consultes s’atendran via telefònica (trucant al número 93 765 33 00) o mitjançant un correu electrònic a l’adreça oac@ajmalgrat.cat

 

  • No es podrà accedir a l’edifici de l’Ajuntament. Les consultes que s’hagin de realitzar a les diferents àrees (Intervenció, Secretaria, Recursos Humans, Secretaria de l’Alcaldia i Territori), es faran telefònicament.

 

  • Tampoc es podrà accedir als edificis en els que es troben la resta d’àrees i així mateix les consultes es faran telefònicament.

 

  • Les visites concertades amb l’alcaldia, l’equip de govern i/o els tècnics municipals que no tinguin caràcter d’urgència queden ajornades.

 

  • Serveis Socials: es limitarà l’accés a les dependències. Només s’atendran de forma presencial visites d’urgència amb cita prèvia. Les consultes es realitzaran telefònicament i s’ajornen les visites programades no urgents.

 

  • Es col·locarà una marca groga per fixar una distància d’1,5 metres entre el personal municipal i els usuaris en totes les dependències municipals que ofereixen atenció presencial al públic.

 

  • Les visites d’inspecció d’obres, activitats, domicilis etc. que no tinguin caràcter d’urgència queden ajornades.

 

  • Se suspèn el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) que duu a terme la treballadora familiar del departament d’Acció Social.