L'Ajuntament inicia una campanya de neteja de pintades en façanes i mobiliari

Última revisió 12-12-2019 23:09
22/08/2018

La Junta de Govern Local, formada per JXM, ERC, PDeCAT i CUP, va aprova ahir dimarts la contractació d'un servei de neteja de grafits, pintades i tags en façanes, mobiliari i equipaments municipals. Aquesta campanya per combatre les pintades preveu a més de la neteja, la conscienciació ciutadana i el reforç de la vigilància policial.

Les actuacions de neteja que es portaran a terme serà als següents indrets del poble: plaça de l'Església -i inclou la neteja de tarima, font i mobiliari urbà-, Passeig de Mar bancs, baranes, cartells i papereres-, Parc de Can Campassol -jocs infantils, espais i lavabos-; les façanes de l'Arxiu Municipal, l'ascensor inclinat, la Biblioteca La Cooperativa, el Centre Cultural i el Mercat Municipal; els passos soterranis del Passeig de Mar; els plafons digitals d'informació al carrer; i les minideixalleries.

Els treballs de neteja els portaran a terme l'empresa ISTEM S.L.U. per un import de 13.206,88 euros.

La junta també va ratificar la resolució d'alcaldia relativa a la sol·licitud d'una subvenció de l'Agència Catalana de Residus per a projectes de foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica de residus municipals. La subvenció de 8.000 euros és per elaborar una diagnosi de la recollida selectiva i plans d'actuació per a una nova implantació de la recollida selectiva.

A més, es va adjudicar el contracte de subministrament de contenidors de superfície a l'empresa Plastic Omnium Sistemas Urbanos S.A. per un import de 9.988,76 euros. En total es compraran 27 contenidors de superfície de color gris per a la fracció resta amb una capacitat de 1.000 litres, 99 contenidors de superfície de color groc per a la fracció d'envasos amb una capacitat de 80 litres i 98 contenidors de superfície de color verd per a la fracció vidre amb una capacitat de 120 litres.

La junta també va donar llum verd a aprovar els plecs de condicions administratives i tècniques que han de regir la contractació del subministrament d'un camió amb braç grua i bolquet per a Serveis en el Territori amb un pressupost base de licitació de 43.560 euros.

També es va aprovar que la Regidoria de Desenvolupament Econòmic i Promoció del Municipi porti a terme una acció de promoció de Malgrat de Mar a Maarheeze (Holanda) del 23 al 25 de novembre. La despesa d'aquesta promoció és de 450,93 euros.

La Junta de Govern Local també va aprovar els ajuts econòmics per a l'adquisició de llibres escolars del curs 2018-2019 per a 244 infants d'Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria. Els ajuts són per un import total de 21.334,47 euros. Es va denegar l'ajut a 51 infants que no reunien els requisits establerts en la convocatòria.

A més, es va aprovar acceptar l'import de 32.858,93 euros de la subvenció del programa complementari de transicions educatives per al curs 2018-2019 del Pla "Xarxa de Governs Locals 2018-2019" de la Diputació de Barcelona. S'ha atorgat un import de 13.143,57 euros per a aquest 2018 i un de 19.715,36 euros per a l'any vinent.