L'Ajuntament necessita cobrir dues places d'informadors per a l'Oficina de Turisme

Última revisió 22-05-2023 13:34
22/05/2023

L'Ajuntament convoca dues places d'auxiliar d'informació turística per a l'Oficina de Turisme de la plaça de l'Àncora. El termini per presentar-se al procés de selecció és obert fins a l'1 de juny. 

Les dues places són temporals i de la categoria C2. Una és de 35 hores semtnaes amb el 100% de la joranda laboral, i l'altra, de 30 hores setmanes, amb un 85,71%. Les funcions a realitzar són les d'auxiliar d'informador/a turístic/a a l'Oficina de Turisme de la plaça de l'Àncora i l'horari de treball inclou els caps de setmana i festius.

Les funcions són atendre i donar informació al públic, realitzar tasques de suport administratiu, elaborar, redactar i emetre documentació administrativa en matèria de l’'àrea, elaborar llistats i informes de dades i d’informació turística i donar suport a l’organització i coordinació d’activitats turístiques, entre altres. 

Les persones aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar al registre general de l’Ajuntament de Malgrat de Mar una instància.

 

 

A sota, es pot consultar les bases per a la selecció i també la sol·licitud per participar en el procés de selecció. 

Oficina de Turisme
Imatge d'arxiu de l'Oficina de Turisme. Foto: AjMalgrat.