Els malgratencs i malgratenques van tramitar 698 instàncies electròniques amb l'Ajuntament al llarg del 2017. L'any anterior es van tramitar d'aquesta manera 103 instàncies, la qual cosa suposa un increment del 578%. Aquest augment és fruit de l'acció de l'Ajuntament de Malgrat de Mar per impulsar que els ciutadans facin tràmits amb l'administració per Internet.
Els tràmits electrònics els fa el ciutadà a través de la web de l'Ajuntament, dins l'apartat e-TRAM, el qual és un mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet integrat a la plataforma del Consorci AOC. L'e-TRAM fa possible que els ciutadans des de qualsevol lloc i en qualsevol moment puguin: accedir a la informació necessària sobre tràmits locals, iniciar i formalitzar qualsevol sol·licitud i consultar l'estat i el contingut del seus tràmits. Segons dades dels Serveis Informàtics de l'Ajuntament durant l'any 2017, els tràmits més sol·licitats són dades d'empadronament i de convivència. Els ciutadans també tramiten per Internet canvis de titularitat d'activitats i els tràmits d'obertura d'establiments, entre d'altres.