L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor amplia el seu horari d'atenció

Última revisió 18-10-2022 10:15
18/10/2022

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor amplia el seu horari d'atenció dels divendres a les dependències de l'Oficina d'Atenció al Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament al carrer del Carme. L'horari del servei passa a ser de 8 h a 14 h, una hora més que fins ara. Per fer ús del servei, cal demanar cita prèvia. 

 

L’OMIC és un servei públic, gratuït i d’atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries, a través de la informació i l’orientació en la resolució de conflictes de consum.

  • Informa dels drets i obligacions de les persones consumidores.
  • Tramita les reclamacions, queixes, i denúncies en matèria de consum.
  • Organitza campanyes d’informació i educació per al consumidor i per als centres educatius.

Oriol Contreras de Lequerica ofereix aquest servei d'informació al consumidor. És expert en assessorament jurídic en consum en diferents OMIC del Maresme, a més de ser titulat en dret, disposa de la titulació com a tècnic en consum, expedit per la Direcció General de consum de la Generalitat de Catalunya, comptant també aquesta titulació entre els seus col·laboradors, així com titulació en mediació. 

Per adreçar-se al servei cal demanar cita prèvia per telèfon 93 765 33 00 o bé a través de la web municipal. 

Ampliació de l'horari de l'OMIC
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor. Foto: AjMalgrat.