Per tal de garantir la continuïtat del servei de recollida domiciliària i comercial de residus durant tot el temps que duri la situació de crisi sanitària provocada pel COVID-19, es demana a la ciutadania:
Els serveis mínims que s’han definit són:
CONTENIDORS DE LA VIA PÚBLICA
• Recollida fracció resta: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
• Recollida fracció orgànica: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
• Recollida fracció vidre: servei segons necessitats
• Recollida fracció envasos i embalatges lleugers: dimarts / dissabte
• Recollida fracció paper/cartró: dilluns / divendres
CONTENIDORS PORTA A PORTA COMERCIAL
• Recollida fracció orgànica: dilluns / dimecres / divendres / dissabte
• Recollida fracció vidre: servei segons necessitats
• Recollida fracció envasos i embalatges lleugers: divendres
• Recollida fracció paper/cartró: dissabte
CONTENIDORS SERVEI DEL MERCAT SETMANAL
• Servei anul•lat
SERVEI DE RECOLLIDA DE MOBLES VELLS I ANDÒMINES
• Servei anul•lat
SERVEI DE NETEJA DE CONTENIDORS
• Servei segons calendari previst
SERVEI D’INSPECCIÓ PER VALOR L’ESTAT DE LES ÀREES DE CONTENIDORS
• Servei d’inspecció diari per tal de valorar la sortida dels camions abans de realitzar els serveis.
Si els establiments oberts i els usuaris tenen algun dubte o necessitat poden contactar per trucada a través del telèfon 93 765 31 51, per whatsapp 615 39 21 46 o a/e inf-alumnet@hotmail.com
Els serveis s’aniran redefinint segons necessitats.