La Regidoria de Promoció Econòmica organitza una sessió informativa, que porta per títol "Aspectes fiscals i comptables que hem de conèixer sobre el nostre negoci". La sessió està adreçada a empresaris i autònoms i tindrà lloc aquest dijous 6 de novembre de 15 h a 19 h a la sala polivalent de l'Arxiu Municipal.
L'objectiu de la sessió informativa és donar resposta als dubtes més freqüents en matèria fiscal i comptables, i que tot empresari amb un negoci en funcionament ha de conèixer per a realitzar una gestió ajustada a la legalitat. La formació anirà a càrrec de la consultora Yolanda Presa d'Ypaformació. Els contigunts de la sessió seran els següents:
- Aspectes fiscals i comptables de l'IRPF.
*Estimació directa normal i simplificada: Quins ingressos i quines despeses em puc deduir i quins no?
*Estimació objectiva: Puc tributar per mòduls? M'interessa?
*Quins llibres comptables he de tenir per les estimacions ?
- Aspectes fiscals i comptables de l'IVA.
*Règim general: Puc acollir-me al criteri de caixa? Com funciona? Com liquido l'IVA si faig operacions amb països de la Unió Europea? Quins llibres comptables he de tenir?
*Règim simplificat: Puc tributar el meu IVA per mòduls? M' interessa? Quins llibres comptables he de tenir?
- Aspectes sobre la facturació: Saps si les factures i les factures simplificades que emets són correctes?
Les persones interessades en assistir a la sessió han de confirmar assistència prèviament, posant-se en contacte amb la Regidoria de Promoció Econòmica a l'Àrea de Serveis Personals (Can Feliciano s/n), o bé al telèfon 93 761 43 86 o al correu electrònic promocioeconomica@ajmalgrat.cat