El ple de l'Ajuntament celebra aquest dijous el ple ordinari del mes de setembre. La sessió començarà a les 19 h i es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, ajmalgrat.
">El ple de l'Ajuntament celebra aquest dijous el ple ordinari del mes de setembre. La sessió començarà a les 19 h i es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, ajmalgrat.
Els temes que es debatran seran els següents:
1.- Aprovar l’acta de la sessió anterior celebrada el dia 24 de juliol de 2025.
2. Aprovar la rectificació de l’Inventari de Béns i Drets de l’Ajuntament de Malgrat de Mar.
3. Aprovar “l’Avanç de Modificació puntual del POUM PA 17 Ciutat Sanitària”, promogut per Gerimar 2000.
4. Aprovar la indemnització de la superfície de terreny afectada en el “Projecte constructiu actualitzat de canalització de la Riera de Palafolls en el tram 0”.
5. Delegar a favor de la Diputació de Barcelona la competència de selecció per constituir una borsa supramunicipal per a la cobertura de necessitats temporals de personal en la categoria de Treballador/a Social.
6. Donar compte de l’informe d’Intervenció sobre el compliment dels terminis que preveu la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials corresponent al segon trimestre del 2025.
7. Donar compte de l’informe d’Intervenció sobre el compliment de les obligacions de subministrament d’informació previstes a la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera referent al seguiment pressupostari del 2n trimestre de l’exercici 2025.
8. Moció presenta pel grup municipal de la CUP per l'accés universal a la pràctica esportiva a Malgrat de Mar.
9. Moció presentada pels grups municipals d’ERC i la CUP relativa a la rescissió del contracte de recollida de residus.
10. Moció presentada pel grup municipal d' ERC per a la protecció integral del Patrimoni de Malgrat de Mar a través de la Modificació del POUM.
11. Resolucions dictades per l’Alcaldia de la 2025/2215 a la 2025/2788.
12. Precs i preguntes.