Habitatge

Data d'aprovació o darrera modificació: 16/06/2025

AT 2: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT D’HABITATGE

Àmbit del tractament

Habitatge

Activitats de tractament: Registre de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial de Catalunya; Ajuts socials en matèria d'habitatge; Ajuts a instal·lacions, adequació i rehabilitació; Cèdules d'habitabilitat; Inspeccions tècniques d'edificis d'habitatges (ITES); Mediació en matèria d'habitatge.

Responsable del tractament

Agència de l’Habitatge de Catalunya

Base jurídica

Conveni de col·laboració subscrit  amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya per l’assessorament i la gestió de serveis en matèria d’habitatge, per mitjà de l’Oficina Local d’Habitatge

Conveni de col·laboració pel programa de mediació per al lloguer social d’habitatges, per mitjà de borsa de mediació situada al municipi de Malgrat de Mar.

El tractament de dades es basa en una missió realitzada en interès públic (arts. 6.1.e RGPD), i en l’execució d’un contracte o mesures precontractuals (art.  6.1.b RGPD).

Categoria o finalitat del tractament

L’assessorament i la gestió de serveis en matèria d’habitatge, per mitjà de l’Oficina local d’Habitatge, així com la gestió de la borsa de lloguer social d'habitatges situats a Malgrat de Mar.
Categories de interessats

Respecte a la gestió de l'Oficina Local d'Habitatge:

  • Persones sol·licitants i la resta de membres de la unitat de convivència que vulguin accedir a un habitatge amb protecció oficial a Catalunya
  • Sol·licitants dels ajuts socials en matèria d’habitatge
  • Membres de la unitat de convivència o representants legals
  • Propietaris d'habitatges o el seu representant legal i membres de la unitat familiar
  • Persones físiques titulars d'habitatges que sol·liciten cèdules d'habitabilitat, les que en fan la sol·licitud
  • Tècnics i tècniques que emeten certificats i intervinents en la construcció de l'habitatge
  • Persones representants de les comunitats de propietaris dels edificis d'habitatges o les persones propietàries d'edificis d'habitatges objecte d'inspeccions tècniques
  • Persones professionals i funcionàries que realitzen els informes tècnics i els requeriments corresponents en l'àmbit de Catalunya

Respecte a la borsa de mediació

  • Llogaters i propietaris d’habitatge no protegit
  • Persones sol·licitants d'un habitatge no protegit en règim de lloguer
  • Membres de la unitat de convivència
Propietaris d'habitatge i els seus representants legals.

Categories de dades personals

Dades identificatives:

  • Nom i cognoms
  • NIF
  • Adreça postal
  • Telèfon
  • Adreça electrònica

Dades de característiques personals

  • Gènere
  • Data naixement

Dades econòmiques

  • Ingressos
  • Dades bancàries

Circumstàncies socials:

  • Usuari de serveis socials
  • Situació social que motiva sol·licitud
  • Detalls d'ocupació professional
  • Dades d'assegurances.

Transferències internacionals

No es realitzen

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat                                                                                                                                

Les mesures de seguretat que es deriven de l'Esquema Nacional de Seguretat, que com a mínim, seran: control d’accés, control dels suports de dades, control de l'emmagatzematge, control dels usuaris, control de l'accés a les dades, control de la transmissió, control de la introducció, control del transport de dades, garantir el restabliment, garantir la fiabilitat de les funcions de sistema i integritat, verificar, avaluar i valorar l'eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives per garantir la seguretat del tractament. 

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 26-06-2025 08:30