Òrgan administratiu responsable: Urbanisme
Sol·licitud d’informe de compatibilitat urbanística d’una activitat amb el planejament.
Documentació necessària
- Sol·licitud segons model normalitzat
- Plànol de l’emplaçament de l’activitat projectada que permeti una identificació indubtable de la finca.
- Memòria descriptiva de l’activitat projectada que n’expliqui la naturalesa i les característiques principals, i que inclogui la determinació de les necessitats d’ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l’activitat respecte de la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals.
- En els casos d’activitats subjectes a la legislació d’accidents greus o que tenen algunes de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d’accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, amb relació a l’anàlisi quantitativa del risc, d’acord amb les instruccions dictades per l’Agència Catalana de Seguretat Industrial.
Un mes com a màxim per activitats sotmeses a autorització o llicència ambiental.
Vint dies per les activitats sotmeses a comunicació ambiental
Sentit del silenci administratiu? Negatiu
Quina documentació es lliura? Notificació de l'informe