Comunicació del canvi de la direcció facultativa de les obres

Comunicar a l’Administració que han canviat les persones tècniques que dirigiran les obres

Òrgan administratiu responsable: Urbanisme

La renúncia o el canvi d’algun del tècnics que formen la direcció facultativa, o de qualsevol altre tècnic que es requereixi, comportarà la paralització automàtica de l’execució de les obres. Per continuar amb l’execució de les obres serà necessari l’acreditació de la designació de nous tècnics i la comunicació a l’Ajuntament mitjançant escrit acompanyat de la documentació específica.

Documentació necessària

  • Comunicació en model normalitzat
  • Document que acrediti la renúncia de la direcció facultativa a l’execució de les obres amb indicació de l’estat d’execució de les obres en el moment de la renúncia.
  • Document que acrediti el nomenament de la nova direcció facultativa per a dur a terme les funcions que li pertoquen a les obres pendents d’execució.

Qui el pot demanar?

Titular de la llicència o persona sol·licitant de la llicència

Quan es dóna resposta?

No es dona resposta

Quina documentació es lliura? Justificant de la comunicació

Documentació necessària?

Quan es pot demanar?

Sempre


Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'atenció a l'usuari (OAC)Carrer Carme, 3008380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Cal annexar al formulari el model de sol·licitud de llicència signat i la resta de documentació que s'indica en l'apartat de documentació necessària.

Preu

Gratuït

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 28-03-2024 07:59